kołnierz HANS STAND21 FeatherLite - niebieski
Cena (EUR): 1 993,05 €
towar niedostępny
Opis
FeatherLite: najwyższa innowacja w zakresie bezpieczeństwa i lekkości w gamie FHR, stosowana w wyścigach Formuły 1.
FeatherLite, technologiczny klejnot w rodzinie FHR, łączy optymalne bezpieczeństwo z wyjątkową wagą zaledwie 310 gramów (bez wyściółki). Dzięki zastosowaniu ultrawytrzymałego włókna węglowego i zaawansowanej ergonomicznej konstrukcji nogawek, to urządzenie bezpieczeństwa jest najlżejsze, jakie kiedykolwiek wymyślono w swojej dziedzinie.
Dzięki rewolucyjnemu nowemu prowadzeniu pasków i niespotykanej krzywiźnie, FeatherLite eliminuje wszelkie przeszkody między kaskiem a siedzeniem/zagłówkiem, oferując jazdę, która jest zarówno bezpieczna, jak i wygodna.
Jak wybrać system Hans®/FHR?
Najpierw musisz znać swój rozmiar szyi i kąt siedzenia, dobrany do pozycji za kierownicą.
2 szerokości:
- Średnia: rozmiar szyi od 38 do 45,5 cm.
- Duży: rozmiar szyi większy niż 45,5 cm.
Dostępne są 2 nachylenia w zależności od modelu:
- 20°: prosta pozycja siedząca (sedan, rally, GT...)
- 30°: półleżąca pozycja siedząca (jednomiejscowe i prototypy).
Dostarczany z czarnymi wyściółkami, paskiem przesuwnym i pokrowcem ochronnym.
Wyściółki w kolorze niebieskim, żółtym, czerwonym lub pomarańczowym sprzedawane oddzielnie.
Ręcznie wykonane w warsztatach Stand21 w Dijon we Francji.
Przeznaczenie i stosowanie: ________________________________________________________________________
najczęściej spotykana pozycja; rajdy samochodowe - wyścigi płaskie - większość samochodów
pozycja leżąca: samochody wyścigowe typu formuła, radical, prototypy, itp.
_________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
odległość należy zminimalizować
w przypadku zbyt szerokiego rozstawy pasy mogą ześlizgnąć się z ramion kołnierza
pasy powinne iść w pozycji horyzontalnej (1) lub maksymalnie do 20o (2) poniżej niej
zbyt niski (3) punkt mocowania - zbyt duży nacisk na ramiona użytkownika
zbyt wysoki (4) punkt mocowania - zła pozycja kołnierza i ryzyko kontaktu z kaskiem