klocki hamulcowe PAGID Racing S1595
Cena (EUR): 211,56 €
towar niedostępny
Opis
Klocek hamulcowy PAGID Racing S1595.
Zacisk: ALCON typ B (4441), BREMBO 07.5139.(typ 132 lub B13), COLEMAN series III
Grubość: 16 mm
Stosowane w:
- Citroen DS3 R5 (asfalt; 2015+) oś przednia i tylna
- Citroen DS3 R3 (asfalt; 2015+) oś przednia
- Peugeot 208 R5 (asfalt; 2012+) oś przednia i tylna
- Peugeot 208 R2 (asfalt; 2012+) oś przednia
- Toyota GT86 2.0 GT R3 (asfalt; 2015+) oś przednia
Klocek S1595 dostępny jest w mieszankach:
- RST 1
- RST 2
- RST 3
- RST 4
- RST 5
- RSL 1
- RSL 19
- RSL 29
- RS 14
- RS 42
- RS 44
Klocki z gamy PAGID RST opracowane zostały do stosowania w rajdach, sprintach oraz wyścigach stock car. Na bazie intensywnego programu rozwojowego opracowana została mieszanka RST 5 dedykowana specjalnie do samochodów rajdowych grup R i WRC. Wysoki współczynnik tarcia i odporność na przegrzanie są wynikiem zastosowania semi-metalicznych żywic zawierających cząsteczki stalowe i włókna akrylowe.
Klocki z gamy PAGID RSL przeznaczone są głównie do samochodów wyścigowych klas GT i turystycznych rywalizujących zarówno na długich dystansach jak i w sprintach. Charakteryzują się niesłychaną żywotnością (klocek sam w sobie) przy jednocześnie równie wysokiej żywotności tarczy hamulcowej. RSL1 oraz RSL2 najczęściej stosowane na przednich osiach w związku ze stabilnością współczynnika tarcia w szerokim zakresie temperatur. Klocek RSL19 jest często stosowany na osi tylnej w powiązaniu z RSL1 i RSL2 na osi przedniej lub też na osi przedniej lżejszych samochodów GT i/lub turystycznych. Popularna mieszanką dla zastosowań track day jest mieszanka RSL29.
PAGID RS to najpopularniejsza gama klocków o bardzo szerokim zastosowaniu tj. samochody GT, turystyczne, rajdowe, lekkie formuły czy track day. W wykonaniu RS42 najczęściej stosowany na tylnych osiach samochodów przednionapędowych.