Przetwornik sygnału OBD Cartek
Cena (GBP): 117,77 GBP
towar niedostępny
Opis
WSTĘP:
Wiele akcesoriów samochodowych na rynku wtórnym, takich jak światła zmiany biegów, obrotomierze lub cyfrowe wyświetlacze biegów, wymaga podłączenia do sygnałów elektrycznych, które często nie są dostępne w nowoczesnych samochodach. Konwerter sygnału OBD firmy CARTEK po prostu podłącza się do gniazda OBD (On Board Diagnostic) znajdującego się w większości nowoczesnych samochodów i zapewnia cztery przydatne sygnały, wyodrębniając i konwertując dane silnika z portu OBD samochodu.
PROTOKOŁY OBD:
SAE J1850 PWM
SAE J1939
ISO 9141
ISO 14230
ISO 15765-4
INSTALACJA:
Znajdź gniazdo OBD samochodu, które będzie znajdować się w odległości 60 cm od kierownicy. Włóż konwerter sygnału OBD, a następnie uruchom silnik. Jeśli jest to pierwsza instalacja konwertera sygnału OBD, może chwilę potrwać, zanim przeszuka sieć OBD samochodu i zsynchronizuje się z odpowiednim protokołem. Będzie to sygnalizowane czerwoną diodą LED. Po określeniu prawidłowego protokołu dane silnika zostaną wyodrębnione z sieci magistrali CAN i przekonwertowane na sygnały wyjściowe. Będzie to sygnalizowane migającą zieloną diodą LED.
SYGNAŁY WYJŚCIOWE:
- RPM (niebieski przewód) - jest to sygnał o przebiegu prostokątnym 12 V, którego częstotliwość wzrasta wraz z prędkością obrotową silnika. Sygnał wysyła 2 impulsy na obrót wału korbowego.
- PRĘDKOŚĆ (zielony przewód) - jest to sygnał o fali prostokątnej 12V, którego częstotliwość wzrasta wraz z prędkością jazdy. Częstotliwość wyjściowa wynosi około 2500 impulsów na kilometr (1570 impulsów na milę).
- SILNIK PRACUJE (szary przewód) - ten sygnał pozostaje wysoki (+12 V), gdy silnik jest nieruchomy i jest napędzany na niskim poziomie (0 V), gdy prędkość silnika przekracza 350 obr./min.
- JAZDA POJAZDEM (żółty przewód): sygnał ten pozostaje wysoki (+12 V), gdy samochód stoi, a niski (0 V), gdy prędkość na drodze przekracza 9 km/h (6 mil/h).