korektor dwuobwodowy AP Racing - dźwignia
Opis
Dwuobwodowy korektor CP4550-1 renomowanej firmy AP RACING zaprojektowany do zastosowań wyczynowych.
Wyposażony w dwa wejścia i dwa wyjścia metryczne M10x1 co umożliwia zachowanie krzyżowego układu hamulcowego.
Idealny i wymagany regulaminem do samochodów gr N.
Stosowany w przypadku konieczności redukcji ciśnienia w układzie hamulcowym przez co ogranicza siłę hamowania (zwykle) osi tylnej różnicując w ten sposób właściwości trakcyjne.
Siedmiostopniowa regulacja siły hamowania za pomocą dźwigni.
Dźwignia korektora w pozycji 7 nie powoduje ogranicza ciśnienia w żaden sposób.
Zmiana na wartości niższe wpłynie na stopniowe obniżenie ciśnienia na osi tylnej przy równoczesnej jego maksymalizacji na osi przedniej.
Korektor powinien pracować w systemach zasilanych płynami hamulcowymi DOT 3, DOT 4 lub DOT 5.1.