Izolator akumulatora GT Cartek (tylko jednostka)
Cena (GBP): 244,16 GBP
towar niedostępny
Opis
WSTĘP:
Izolator akumulatora GT firmy CARTEK jest bardzo małą i wysoce niezawodną alternatywą dla tradycyjnego mechanicznego wyłącznika głównego i został zaprojektowany w celu wyeliminowania wszystkich problemów i ograniczeń związanych z mechanicznymi i elektromechanicznymi wyłącznikami bezpieczeństwa. Po zamontowaniu w samochodzie izoluje akumulator i natychmiast po uruchomieniu wyłącza silnik, zgodnie z przepisami bezpieczeństwa FiA.
System ten został zaprojektowany z myślą o uproszczeniu instalacji, co pozwala zaoszczędzić czas i obniżyć koszty budowy.
CECHY:
- w pełni elektroniczny bez części mechanicznych
- całkowicie uszczelniony przed wodą i zanieczyszczeniami
- całkowicie odporny na wstrząsy i wibracje
- w pełni zintegrowany z wbudowanym obwodem alternatora - nie są wymagane żadne dodatkowe komponenty
- obsługa sterownika za pomocą jednego wewnętrznego przycisku/przełącznika ON-OFF
- operacja zewnętrzna za pomocą jednego lub wielu przycisków „aktywacji”
- przyciski / przełączniki podłączone do izolatora za pomocą lekkiego okablowania
- montaż blisko akumulatora w celu zmniejszenia okablowania
- niewielkich rozmiarów, o wadze 120g
- zaprojektowany i wyprodukowany w Wielkiej Brytanii przy użyciu wysokiej jakości komponentów
ZASADA DZIAŁANIA:
Izolator baterii Cartek GT zapewnia dwie funkcje. Pierwszym z nich jest odłączenie akumulatora od wszystkich obwodów elektrycznych. Drugim jest unieruchomienie silnika.
Izolacja akumulatora:
realizowana jest poprzez zamontowanie pomiędzy minusem akumulatora a podwoziem. Gdy zewnętrzny przycisk zostanie aktywowany lub wewnętrzny przycisk zostanie przełączony w stan wyłączenia, izolator akumulatora odłączy ujemną stronę od akumulatora . Oznacza to, żaden ładunek nie może dostać się do żadnego z obwodów elektrycznych, ponieważ w obwodzie występuje przerwa.
Unieruchomienie silnika:
Izolator akumulatora Cartek GT wyłącza silnik, pobierając na wejściu 12 V i wysyłając ma wyjście 12 V, które zasilałoby zapłon lub ECU. Gdy ujemna elektrona akumulatora zostanie odłączona, odetnie również wyjście 12 V zasilające zapłon lub ECU.
Wbudowana ochrona
Izolator akumulatora Cartek GT jest wyposażony we wbudowane zabezpieczenie przed wyczerpaniem alternatora, co oznacza brak dodatkowego okablowania i dodatkowych komponentów.
Jak to jest kontrolowane?
Dwa elektroniczne obwody izolacyjne są sterowane przez mikroprocesory i zawierają różne systemy bezpieczeństwa, w tym monitorowanie nadmiernej temperatury i przetężenia. Te mikroprocesory monitorują również wyłączniki/przyciski „kill” w celu natychmiastowej aktywacji bez fałszywego wyzwalania.
SPECYFIKACJA:
Rozmiar | dł. = 92 mm, szer. = 50 mm |
Waga | 140g |
Biegun ujemny akumulatora | bolec M8 |
Dodatnie zaciski zasilania | bolec M6 |
Napięcie robocze | 7V - 18V |
Pobór prądu | 50mA ON, 7mA OFF |
Ujemny prąd przełączania akumulatora | rozruch 600A, udar 2000A |
Prąd przełączania | 40A |
Temperatura pracy | od -10°C do +85°C |
Temperatura użytkowania | od -40°C do + 125°C |