(32) 215 61 55
  +48 602 323 824
  sklep@2Brally.pl

Izolator akumulatora GT Cartek (tylko jednostka)

Dostępność: zapytaj o termin realizacji
Cena: 1 232,52 zł
zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy
1232.52

Cena (GBP): 244,16 GBP

ilość szt.

towar niedostępny

Ocena: 0
Producent: CARTEK Motorsport
Kod produktu: CA CKBT02

Opis

WSTĘP:

Izolator akumulatora GT firmy CARTEK jest bardzo małą i wysoce niezawodną alternatywą dla tradycyjnego mechanicznego wyłącznika głównego i został zaprojektowany w celu wyeliminowania wszystkich problemów i ograniczeń związanych z mechanicznymi i elektromechanicznymi wyłącznikami bezpieczeństwa. Po zamontowaniu w samochodzie izoluje akumulator i natychmiast po uruchomieniu wyłącza silnik, zgodnie z przepisami bezpieczeństwa FiA.

System ten został zaprojektowany z myślą o uproszczeniu instalacji, co pozwala zaoszczędzić czas i obniżyć koszty budowy.


CECHY:

- w pełni elektroniczny bez części mechanicznych
- całkowicie uszczelniony przed wodą i zanieczyszczeniami
- całkowicie odporny na wstrząsy i wibracje
- w pełni zintegrowany z wbudowanym obwodem alternatora - nie są wymagane żadne dodatkowe komponenty
- obsługa sterownika za pomocą jednego wewnętrznego przycisku/przełącznika ON-OFF
- operacja zewnętrzna za pomocą jednego lub wielu przycisków „aktywacji”
- przyciski / przełączniki podłączone do izolatora za pomocą lekkiego okablowania
- montaż blisko akumulatora w celu zmniejszenia okablowania
- niewielkich rozmiarów, o wadze 120g
- zaprojektowany i wyprodukowany w Wielkiej Brytanii przy użyciu wysokiej jakości komponentów

 

ZASADA DZIAŁANIA:

Izolator baterii Cartek GT zapewnia dwie funkcje. Pierwszym z nich jest odłączenie akumulatora od wszystkich obwodów elektrycznych. Drugim jest unieruchomienie silnika.

Izolacja akumulatora:
realizowana jest poprzez zamontowanie pomiędzy minusem akumulatora a podwoziem. Gdy zewnętrzny przycisk zostanie aktywowany lub wewnętrzny przycisk zostanie przełączony w stan wyłączenia, izolator akumulatora odłączy ujemną stronę od akumulatora . Oznacza to, żaden ładunek nie może dostać się do żadnego z obwodów elektrycznych, ponieważ w obwodzie występuje przerwa.

Unieruchomienie silnika:
Izolator akumulatora Cartek GT wyłącza silnik, pobierając na wejściu 12 V i wysyłając ma wyjście 12 V, które zasilałoby zapłon lub ECU. Gdy ujemna elektrona akumulatora zostanie odłączona, odetnie również wyjście 12 V zasilające zapłon lub ECU.
Wbudowana ochrona

Izolator akumulatora Cartek GT jest wyposażony we wbudowane zabezpieczenie przed wyczerpaniem alternatora, co oznacza brak dodatkowego okablowania i dodatkowych komponentów.

Jak to jest kontrolowane?

Dwa elektroniczne obwody izolacyjne są sterowane przez mikroprocesory i zawierają różne systemy bezpieczeństwa, w tym monitorowanie nadmiernej temperatury i przetężenia. Te mikroprocesory monitorują również wyłączniki/przyciski „kill” w celu natychmiastowej aktywacji bez fałszywego wyzwalania.

 

SPECYFIKACJA:

Rozmiar dł. = 92 mm, szer. = 50 mm
Waga 140g
Biegun ujemny akumulatora bolec M8
Dodatnie zaciski zasilania bolec M6
Napięcie robocze 7V - 18V
Pobór prądu 50mA ON, 7mA OFF
Ujemny prąd przełączania akumulatora rozruch 600A, udar 2000A
Prąd przełączania 40A
Temperatura pracy od -10°C do +85°C
Temperatura użytkowania od -40°C do + 125°C

 

Produkty powiązane

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl