(32) 215 61 55
  +48 602 323 824
  sklep@2Brally.pl

Izolator akumulatora Cartek XR (tylko urządzenie z kablem połączeniowym)

Dostępność: zapytaj o termin realizacji
Cena: 1 732,32 zł
zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy
1732.32

Cena (GBP): 343,17 GBP

ilość szt.

towar niedostępny

Ocena: 0
Producent: CARTEK Motorsport
Kod produktu: CA CKBR06

Opis

WSTĘP:

DO UŻYTKU WYŁĄCZNIE Z ECU LUB PDM PRZEZNACZONYMI DO MOTORSPORTU

Izolator akumulatora XR to najnowsza generacja wyłączników głównych do sportów motorowych firmy CARTEK. Przy 30% mniejszych rozmiarach i 40% lżejszej wadze niż poprzednie izolatory „standardowe” i GT, wersja XR oferuje jeszcze więcej korzyści i wydajności w porównaniu z tradycyjnymi mechanicznymi wyłącznikami głównymi i elektro/mechanicznymi wyłącznikami bezpieczeństwa.

CECHY:
• w pełni elektroniczny, bez części mechanicznych
• całkowicie uszczelniony przed wodą i zanieczyszczeniami
• całkowicie odporny na wstrząsy i wibracje
• 0,5 sekundy opóźnienia między wysłaniem sygnału wyłączenia silnika a odłączeniem akumulatora, dając ECU czas na wykonanie sekwencji wyłączenia przed utratą zasilania elektrycznego.
• w pełni zintegrowany z wbudowanym obwodem rozładowania alternatora — nie są wymagane żadne dodatkowe komponenty
• obsługa sterownika za pomocą jednego wewnętrznego przycisku/przełącznika ON-OFF
• obsługa zewnętrzna za pomocą jednego lub wielu przycisków „aktywacji”
• przyciski / przełączniki podłączone do izolatora za pomocą lekkiego okablowania i uszczelnionego złącza IP67
• montaż w pobliżu akumulatora w celu ograniczenia okablowania
• o bardzo małych wymiarach i wadze zaledwie 70g
• zaprojektowane i wyprodukowane w Wielkiej Brytanii przy użyciu wysokiej jakości komponentów.

ZASADA DZIAŁANIA:
Izolator akumulatora Cartek XR zapewnia dwie funkcje. Pierwszym z nich jest odłączenie akumulatora od wszystkich obwodów elektrycznych. Drugim jest unieruchomienie silnika.

Izolacja akumulatora:
Działa poprzez zamontowanie pomiędzy ujemną stroną akumulatora a podwoziem. Gdy zewnętrzny przycisk został aktywowany lub przycisk wewnętrzny został wyłączony, izolator akumulatora odłączy ujemną stronę akumulatora od obudowy. Oznacza to, że żadna moc nie może dostać się do żadnego z obwodów elektrycznych z powodu stworzonej w nim przerwy.

Unieruchomienie silnika:
To urządzenie nie ma wejścia ani wyjścia zasilania. Zamiast tego wysyła sygnał (12V 0,2A, gdy jest włączony, przełączany na podwozie/uziemienie, gdy jest wyłączony), który jest podłączony do modułu dystrybucji zasilania lub ECU, który ma wejście sygnału wyłącznika zapłonu. ECU lub moduł dystrybucji zasilania wyłączy się wtedy, gdy zobaczy ten sygnał - co następnie unieruchomi silnik.

Wbudowana ochrona:
Cartek Battery Isolator XR jest wyposażony we wbudowane zabezpieczenie alternatora, co oznacza brak dodatkowego okablowania i dodatkowych komponentów.

Jak to jest kontrolowane?
Dwa elektroniczne obwody izolacyjne są sterowane przez mikroprocesory i zawierają różne systemy bezpieczeństwa, w tym monitorowanie nadmiernej temperatury i przetężenia. Te mikroprocesory monitorują również wyłączniki/przyciski „kill” w celu natychmiastowej aktywacji bez fałszywego wyzwalania.

 

SKŁAD ZESTAWU:
- izolator akumulatora XR
- kabel 2M
- pakiet naklejek bezpieczeństwa

Produkty powiązane

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl